niedziela, 28 lipca 2013

HOUL ZAKUPOWY :)

Cześć dziewczyny! Prosiłyście mnie o post na temat moich ostatnich zakupów, także postanowiłam go zrobić dla Was. Nic specjalnego nie zakupiłam, są to głównie produkty potrzebne mi na co dzień, a że zbliża się dzień wyjazdu ... to trzeba było zrobić niewielkie zapasy ;-) Nie będę przedłużać, przejdę do rzeczy:


Farba do włosów L'oreal Preference - kolor Y9 Hollywood (Bardzo jasny blond) koszt: 31,99.
Zakupiona w Rossmannie. W cenie regularnej. Jeśli chodzi o farby do włosów, to ja już dawno nie używałam żadnej z tzw "wyższej półki'' raczej stawiałam na Garniera, Joannę, jednak moja kuzynka robi tą farbą już 3 raz i kolor jest cudny. Zobaczymy co z tego wyjdzie jutro, albo pojutrze ;)

Podkład Rimmel Match Perfection, kolor: 101 classic ivory. Koszt: 36,99. Posiada SPF 18. (dużo, no ale....) Na temat tego podkładu słyszałam zarówno pochlebne, jak i niepochlebne opinie, natomiast od dawna miałam chęć, by go spróbować, a że mam dość duży problem z doborem idealnego koloru dla mnie, ten wydawał się dość zbliżony. Nie jest on najjaśniejszym odcieniem - najjaśniejszy był wręcz porcelanowy. Okaże się, czy wypał - niewypał. :)


Błyskawiczna odżywka bez spłukiwania GLISS KUR firmy Schwarzkopf. Koszt: 9,99 (cena promocyjna w Rossmannie, cena regularna to 16,99) Możecie zajrzeć do Rossmanna i ją dorwać! Ma chyba 5 odsłon, ja mam do włosów zniszczonych i przesuszonych. Ja jestem zakochana w tych odżywkach, są cudownym dodatkiem do pielęgnacji włosów przede wszystkim rozjaśnianych, blond, które trudno rozczesać. :)


Tak naprawdę puder z serii Lovely Wibo, ale ja traktuję go jako bronzer. Tutaj mam 4, najciemniejszy. Poprzedni jeszcze posiadam końcówkę był 3-ką, chociaż dla bledzioszków mógłby być idealny. Koszt to coś około 10 zł. Ja go kocham, ma delikatne drobinki, prawie niewidoczne, jest tani, nie robi krzywdy. Dostępny w Rossmannie. 

Pędzelek do nakładania pudru z serii for you Beauty z Rossmanna. Kupiony na wakacje ;) Koszt: 9,99. 

Nawilżający żel pod prysznic z olejkiem migdałowym z Johnson'a. 400 ml. Koszt: 11,99.
Jak dla mnie numer jeden, i pod względem wydajności jak i zapachu! Świetnie nawilża przesuszoną skórę. Dostępny w 4 rodzajach, w wersjach litrowych również.

Dezodorant z atomizerem firmy Adidas. Oczywiście męski, 75 ml. Koszt około 15 zł. Kupiony dla mojego chłopaka na imieniny ;) Dodatkowo kupiłam koszulkę, ale już zapomniałam zrobić zdjęcie :D Zapach bardzo mi się podoba. 

Mleczko łagodzące do demakijażu twarzy i oczu z Biedronki. Koszt około 5 zł. Kupiłam na wyjazd, zamiast płynu micelarnego... dorwałam ten Biedronkowy, ale nie kupiłam, gdyż pod koniec ostatniej butelki zaczął szczypać mnie w oczy i twarz... :( 

Peeling do ciała z Perfecta SPA. Koszt: 18,99. Kupiłam o zapachu pomarańczy z wanilią. I szczerze przyznam, że przy jego zapachu odpływam. Na dodatek ma konsystencję dosyć ubitą, piaskową - świetnie ściera nasz naskórek! Jedyne co mnie odstrasza od niego to cena... 19 zł za 225 ml. No, ale... 

Żel myjący do twarzy z Perfecty. Kupiłam również na wyjazd. Koszt to koło 6-7 zł. Dostępny w Rossmannie.

I tak z innej beczki ... kupiłam sobie sumplement diety znany wszystkim :) Co by sobie poprawić stan włosów, skóry i paznokci (przede wszystkim włosów, buuu! :D) Zobaczymy czy zadziała. Kupiłam w promocji za 9,99 :)


I to by było na tyle jeśli chodzi o HOUL ZAKUPOWY ;-) Miałyście któryś z tych produktów? Jak wasze wrażenia? Podzielcie się nimi koniecznie!

Całuję !!!!

7 komentarzy:

  1. Dziękuje za nominacje do Libser aword moje odpowiedzi znajdziesz tutaj: http://malwina305.blogspot.com/2013/07/libster-aword-razy-13.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam SkrzypoVity, ale u mnie sprawdziła się jedynie na paznokciach. Teraz kończę Belissę i jest o niebo lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, mówisz? :) W takim razie jeśli się nie sprawdzi to sięgnę po Belissę. Dzięki!

      Usuń
  3. Uwielbiam te odżywki w sprayu Gliss Kura :)) Na pewno wypróbuje tą wersję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest w promocji ;) więc warto ją złapać!

      Usuń