niedziela, 14 lipca 2013

Ulubieniec do rąk. Johnson's body care 24hour Moisture

Cześć Kochane!

Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem. Mam nadzieję, że jeszcze jakaś z Was tam zajrzy. Możecie tam znaleźć recenzję podkładu Bell, oraz zdjęcie przed nałożeniem podkładu i zaraz po. Różnica jest ogromna, także zapraszam raz jeszcze. A dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcem (moim oczywiście) do rąk. Jak wiecie nasze dłonie narażone są na różnego rodzaju przesuszenia, podrażnienia zarówno zimową porą, jak i latem. Ważne by dbać o ich nawilżenie, czasem również natłuszczanie - bo w końcu dłonie są wizytówką kobiety. Najczęściej wybierałam kremy, które były i do rąk i do paznokci w jednym, jednak 2 tygodnie temu będąc w Rossmannie stwierdziłam, że pokuszę się w końcu na coś innego. Bez chwili zastanowienia sięgnęłam po krem Johnson's. Nie dość, że kojarzy mi się z dzidziusiami (Wam też? :D) to na dodatek jego opakowanie jest po prostu cudne! Cena również zadowalająca, bo za 100 ml produktu płacimy od 6-9 zł. Także to niewiele. Jest bardzo wydajny, wystarczy naprawdę niewiele go nanieść, żeby starczyło na rozsmarowanie dwóch dłoni. Ma przepiękny oliwkowy zapach, szybko się wchłania (nie wiem, czy musimy odczekać nawet 30 sekund?), nie zostawia tłustego filmu, którego ja osobiście nienawidzę i rzeczywiście nawilża skórę. Moje dłonie były ostatnio w opłakanym stanie, strasznie przesuszone. Przez 2 tygodnie stały się mięciutkie, nawilżone, miłe w dotyku. Uważam, ten krem za dobry zakup i na pewno do niego wrócę. Chociaż o kupnie następnego póki co nie muszę myśleć, bo ten jest naprawdę wydajny! Jak możecie zobaczyć na zdjęciu (zdjęcie robione wczoraj) nawet nie widać efektu "wciśnięcia". Zużyłam może 1/4 opakowania. 

Jedyne co może odpychać to skład, który niestety jakiś rewelacyjny nie jest. Ale jeśli chodzi o pielęgnację dłoni, to ja osobiście się skusiłam i nie żałuję. :)


Dla ciekawych, proszę oto i on ;)

A Wy? Macie swoich ulubieńców? Jeśli tak, to jakich? Podzielcie się tym z Lajną!

6 komentarzy:

  1. Polecam ;) jest świetny, zakochana jestem w zapachu

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi kusząco i cena naprawdę dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie na promocji kosztuje nawet 4,99 :D

      Usuń
  3. Mój ulubiony krem do rąk! Nie zamieniłabym go na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To widzę nie jestem sama! <3

    OdpowiedzUsuń