środa, 24 lipca 2013

Libster Award :)

Na początku DZ-IĘ-KU-JĘ! Dostałam dwie nominacje do Libster Award, z czego jestem bardzo zadowolona! :) Odpowiadam więc na zadane mi pytania jednocześnie publikując swoje, dla blogów, które ja nominuję. Lista będzie się uzupełniać, także obserwujcie bacznie ;) Zabieram się do pracy.
Pierwsze pytania z bloga: http://rubinowe.blogspot.com (osobiście zapraszam, jest to miejsce dla lakieromaniaczek!) :) taka moja autoreklama, a co!
Pytania i odpowiedzi:
Jaki masz model telefonu? Odpowiedź brzmi: Mam dwa telefony. Pierwszy model to:  LG Swift l3, a drugi to Samsung Galaxy Mini 2.
Jakie są twoje zainteresowania?Odpowiedź brzmi: Oczywiście na pierwszym miejscu wymienię modę, urodę i zdrowie. Zaraz po tym, na liście zainteresowań możecie ujrzeć u mnie języki obce, oraz muzykę - dosłownie. Śpiewam i mam w planach nauczyć się gry na gitarze ;) trzymać kciuki!
Jaką lubisz muzykę?Odpowiedź brzmi: Jestem otwarta na każdy rodzaj muzyki, pomijając jazz. Przy disco lubię się ubawić do łez, a co!
Ile masz lat?Odpowiedź brzmi: Skończone 20.
Jaki jest Twój ulubiony film?Odpowiedź brzmi: 8 mila.
Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?Odpowiedź brzmi: Wiosna! :)
Lubisz rozmyślać o przyszłości?Odpowiedź brzmi: Teraz już nie. Co ma być to będzie.
Masz jakieś zwierzę? Jeśli tak to jakie?Odpowiedź brzmi: Niestety JUŻ nie...
Gdzie chciałabyś pojechać na swoje wymarzone wakacje?Odpowiedź brzmi: Nieważne gdzie, jeśli jest się z kimś z kim wspaniale spędza się czas miejsce nie ma znaczenia...
Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?Odpowiedź brzmi: Antyperspirantu :D
Co lubisz jeść?Odpowiedź brzmi: Sałatkę z brokułami, twarożek ze szczypiorkiem i pomidory ze śmietaną :)
Pytania z bloga: http://kosmetyczkapodpacha.blogspot.com/ (również serdecznie zapraszam do odwiedzania!) :)


Jakie miejsce na Ziemi jest dla Ciebie rajem?

Odpowiedź brzmi: Mój pokój.

Ile osób liczy Twoja najbliższa rodzina?

Odpowiedź brzmi: 3.
Masz zwierzę? Jakie?
Odpowiedź brzmi: Na chwilę obecną nie mam ...
Ulubiona herbata?
Odpowiedź brzmi: Lipton! ;>
Najsmaczniejsza potrawa, którą kiedykolwiek jadłaś to....?
Odpowiedź brzmi: Pierogi mojej Babci!
Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś do tej pory?
Odpowiedź brzmi: Zdecydowałam się zrobić prawo jazdy i przebrnąć przez WIĘZIENIE zwane Word-em. :D
Od kiedy blogujesz i o czym?
Odpowiedź brzmi: Kiedyś prowadziłam bloga w rodzaju pamiętnika, dziś, od niedawna o urodzie i kosmetykach, które używam i chcę Wam polecać. :)
Lato/Zima?
Odpowiedź brzmi: W każdej porze coś ładnego się znajdzie.
Bez czego nie ruszasz się z domu?
Odpowiedź brzmi: Bez telefonu.
Jesteś uzależniona od czegoś? Od czego?
Odpowiedź brzmi: zakupoholizm rozszerzający się!!!!!!!!!!!
Wino białe, czy czerwone?
Odpowiedź brzmi: Czerwone.

Moje pytanka:
1)  Pieniądze i kariera, czy rodzina i spokojne życie?
2) Ulubiony kolor?
3) Miesiąc, który kojarzy Wam się ze wspaniałym wspomnieniem? 
4) Morze, Mazury, czy Góry?
5) Dlaczego prowadzisz bloga?
6) 3 najważniejsze wartości, którymi kierujesz się w życiu.
7) Na sportowo czy elegancko? jaki styl ubioru lubisz bardziej?
8) Wymarzone miejsce na zaręczyny? 
9) Ile chciałabyś mieć dzieci? Chłopiec, dziewczynka? A może l.m? :))
10) Czego najbardziej nie tolerujesz u drugiego człowieka i dlaczego?

Nominuję;

Listę będę powiększała :)
Buziaczki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz